ogłoszenia i komunikaty

Informacja  dla mieszkańców

Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej - Wydział Środowiska przypomina, że w związku z zakończeniem realizacji projektu pn. "Program zwiększenia wykorzystania energii i poprawy jakości powietrza w obrębie obszarów Natura 2000, Powiatu Suskiego- Solary, fotowoltaika, Pompy ciepła" trwa rozliczanie wpłaconych zaliczek mieszkańców, którzy podpisali umowę z Powiatem Suskim oraz zamontowali instalacje solarne i fotowoltaiczne w latach 20119-2021.

Mieszkańców (właścicieli nieruchomości) prosimy o zgłaszanie się do:


Starostwa Powiatowego- Wydział Środowiska
Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b,pok.112 (I piętro)
w godzinach od 8:00 do 14:00 - w dni robocze


wraz z:
   a) dowodami osobistymi (pełnomocnictwami)
   b) numerem rachunku bankowego, na który zostanie przekazana ewentualna nadpłata.

Bliższe informacje na stronie internetowej www.eko.powiatsuski.pl oraz pod numerem tel.33 8757 931



Z poważaniem

Z up. Starosty Suskiego
dr inż. Paweł Dyrcz
Naczelnik Wydziału Środowiska

Żywiec, dnia 19.09.2022 r.


KR.ZUZ.5.4210.2.56.2022.MP

INFORMACJA

Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2233 z późn. zm.)
Dyrektor Zarządu Zlewni w Żywcu informuje, że na wniosek Miasta Jordanów, działającego przez Pana Mirosława Macioszek zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie nowych obiektów budowlanych w ramach budowy skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie na działce o nr ewidencyjnym 3980/10 obręb 0001 Jordanów na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią.


z up. Dyrektora Zarządu Zlewni w Żywcu
p.o. Zastępcy Dyrektora
Mariola Stwora
/dokument podpisany elektronicznie/


Do pobrania: informacja (pdf, 616 kB)

Jordanów, dnia 29.09.2022 r.

Informacja o wyniku przetargu

O wyniku rokowania po II przetargu na wynajem części budynku położonego w Jordanowie przy ul. Piłsudskiego 1 usytuowanego na działkach ewid. nr 5862/1 i 5863, którego przedmiotem jest lokal mieszkalny nr 21 o pow. 37,15 m2.  

  • W dniu 29.07.2022 r. o godzinie 9:00 w Urzędzie Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1 w Jordanowie, pokój nr 10 odbył się II przetarg na wynajem części budynku położonego w Jordanowie przy ul. Piłsudskiego 1 usytuowanego na działkach ewid. nr 5862/1 i 5863, którego przedmiotem jest lokal mieszkalny nr 21 o pow. 37,15 m2. objętej księgą wieczystą  nr KR1B/00034690/1 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej.
  1. Osoby dopuszczone do przetargu nie występują. Osoby niedopuszczone do przetargu nie występują. 
  2. Cena wywoławcza najmu: 900,00 złotych miesięcznie + 23% VAT.
  3. Najwyższa cena najmu osiągnięta w przetargu nie występuje .
  4. Rokowania po II przetargu zakończyły się wynikiem negatywnym .
  5. Brak najemcy wyżej wymienionej nieruchomości.

W związku w wejściem w życie ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw uprzejmie informuje, iż wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła można składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jordanowie (ul. 3 Maja 2) na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
W przypadku złożenia wniosku za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.

Wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła można składać do dnia 30 listopada 2022 r. 

Więcej informacji udzielą Państwu pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej tel. 18 267 55 73

Poniżej link do wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła:

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20220001974/O/D20221974.pdf


Burmistrz Miasta Jordanowa
Andrzej Malczewski

Dnia 27 września 2022 r. (wtorek) o godz. 13.00

w sali obrad w Urzędzie Miasta Jordanowa odbędzie się  XXXV SESJA  RADY  MIASTA  JORDANOWA,

 
Porządek obrad sesji:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji.
4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta za okres międzysesyjny.
5. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli:
     a) podatków, czynszów w zakresie umorzeń i zaległości,
     b) ściągalności opłat za odpady komunalne, w tym zaległości  – stan na 31.12.2021 r. i I półrocze 2022 r.
6. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Jordanowa za I półrocze 2022 r.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Jordanowa na 2022 rok.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Jordanowa.
9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Miasta Jordanowa.
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie Miasta Jordanowa.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr V/42/2015 Rady Miasta Jordanowa z dnia 30 marca 2015 roku w sprawie przystąpienia Gminy Miasto Jordanów do Stowarzyszenia   Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze” z siedzibą w Suchej Beskidzkiej.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy mienia komunalnego.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości w trybie bezprzetargowym.
15. Podjęcie uchwały w sprawie uznania wniosku za niezasługujący na uwzględnienie.
16. Wolne wnioski i informacje.
17. Zamknięcie sesji.

Jordanów, dnia 20.09.2022 r.