Nieskategoryzowane

Deklaracja dostępności

Urząd Miasta Jordanowa zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.jordanow.pl/.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Treści nieobjęte przepisami

  • Niektóre materiały niedostępne cyfrowo zostały wytworzone przez inne podmioty. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Piotr Pudo — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 182691727.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Urząd Miasta Jordanowa,
  • Rynek 1, 34-240 Jordanów,
  • mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Urząd Miasta Jordanowa, Rynek 1, 34-240 Jordanów

Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku.

Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone kontrastową taśmą.

Schody wyposażone są w poręcze.

Stopnie schodów nie są oznaczone kontrastowymi pasami.

Brak windy.

Jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Jest parking dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak tyflomap.

Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Jest możliwość wstępu z psem asystującym.

W budynku Urzędu Miasta Jordanowa na kondygnacji – 1 (piwnica) zlokalizowany został punkt przyjmowania osób ze szczególnymi potrzebami. Punkt jest wolny od barier architektonicznych z możliwością dojścia oraz dojechania od strony drogi krajowej nr 28. Obsługa w punkcie przyjmowania osób ze szczególnymi potrzebami odbywa się po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym planowanej wizyty w Urzędzie Miasta Jordanowa z pracownikiem merytorycznym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243 z późn. zm.), ma prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta Jordanowa - osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usług tłumacza, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w terminie na co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem (planowaną wizyta w urzędzie). Zgłoszenia można dokonać w jednej z następujących form:

  • na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - faksem na nr : 18 26 91 719
  • drogą pocztową na adres : Urząd Miasta Jordanowa, Rynek 1, 34-240 Jordanów
  • osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Jordanowa

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Deklaracja dostępności – Moje Odpady

Deklaracja dostępności cyfrowej dla aplikacji mobilnej "Moje Odpady"

Firma Waste24 Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność cyfrową aplikacji mobilnej „Moje Odpady” zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do aplikacji mobilnej dostępnej na platformy Android oraz iOS w sklepach:

  • App Store
  • Google Play

Status zgodności

Aplikacja mobilna „Moje Odpady” jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej z powodu wymienionych poniżej wyłączeń.

Treści niedostępne

  • Interfejs nie posiada obsługi trybu wysokiego kontrastu.

Przygotowanie deklaracji

  • Data ostatniej aktualizacji deklaracji: 04 listopada 2024 r.
  • Metoda oceny: Samoocena przeprowadzona przez podmiot prywatny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością aplikacji prosimy o kontakt:

  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: +48 515 174 514
  • Adres korespondencyjny: Waste24 Sp. z o.o., ul. Dworcowa 51-53 lok. 27, 86-300 Grudziądz

Na zgłoszenia odpowiadamy w ciągu 2 dni.

Procedura skargowa

Jeżeli nasza odpowiedź nie jest satysfakcjonująca lub nie dotrzymaliśmy ustawowego terminu, można zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Szczegóły znajdują się na stronie: www.rpo.gov.pl

Dodatkowe informacje

Aplikacja mobilna „Moje Odpady” została zaprojektowana z myślą o użytkownikach z różnymi potrzebami. Pracujemy nad dalszymi ulepszeniami, aby zapewnić pełną zgodność z wymaganiami dostępności cyfrowej.

Dostępność funkcji aplikacji

  • Sprawdzanie harmonogramu odbioru odpadów,
  • Otrzymywanie powiadomień o terminach wywozu odpadów,
  • Korzystanie z wyszukiwarki odpadów,
  • Zgłaszanie problemów związanych z odbiorem odpadów.

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami

  • Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika,
  • Obsługa w trzech językach: polskim, angielskim oraz ukraińskim,
  • Zoptymalizowana nawigacja dla użytkowników korzystających z czytników ekranu.

Plany na przyszłość

  • Obsługa interfejsu z wysokim kontrastem dla osób z wadami wzroku.

Zależy nam na zapewnieniu równego dostępu do informacji i usług wszystkim mieszkańcom. Wszelkie sugestie dotyczące poprawy dostępności aplikacji są mile widziane.

Dyrektor technologiczny Waste24 Sp. z o.o.
Mateusz Gawin