Jordanów dnia 23.08.2019r.
IRG.272.1.8.2019
ROZEZNANIE RYNKOWE /ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: Kontrola i Obsługa Strefy Płatnego Parkowania oraz Parkingu Płatnego Niestrzeżonego w Jordanowie w roku 2019
- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000EURO
Zamawiający- Miasto Jordanów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań.
- Informacja o zamawiającym.
Miasto Jordanów
Rynek 1
34-240 Jordanów
NIP 552-15-79-821 - Termin składania ofert do dnia 29 sierpnia 2019r. godzina 10,00
- Miejsce złożenia oferty Urząd Miasta Jordanowa sekretariat pok. nr 7 w kopercie z adnotacją:
- Rozeznanie Rynkowe – „Kontrola i Obsługa Strefy Płatnego Parkowania oraz Parkingu Płatnego Niestrzeżonego w Jordanowie w roku 2019
- Oferent powinien wypełnić ofertę na formularzu cenowym załączonym do niniejszego zapytania w formie pisemnej załączając niezbędne dokumenty oraz załączyć podpisany wzór umowy
- Zapoznać się z częścią opisową przedmiotu zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące:- posiadania wiedzy i doświadczenia ,dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument,
- posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00zł ( sto tysięcy złotych) ,przy czym wartość polisy a w przypadku braku innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej dzień składania oferty.
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres działalności był krótszy – w tym okresie , wykonali bądź wykonują z należytą starannością przynajmniej jedno zamówienie polegające na kontroli i obsłudze SPP o liczbie miejsc parkingowych nie mniejszej niż 300.
- Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest w związku ze spełnieniem zasad konkurencyjności usług.
- Otrzymane materiały będą wykorzystane do użytku wewnętrznego i mogą posłużyć do ewentualnego zawarcia umowy, która realizowana będzie od daty podpisania do 31 grudnia 2019r.
- Zakładamy, że materiały zostaną sporządzone i złożone na koszt Wykonawcy jak również przedstawiona w nich oferta cenowa będzie ważna przez okres co najmniej 30 dni.
- Opis przedmiotu zamówienia stanowi integralna część zapytania ofertowego.
- Osoba do kontaktu insp. IRG Urzędu Miasta -Szklany Zenon tel.18 26 91 708